31 Ocak 2012 Salı

KAZANAN CHP OLSUN!

Körfez siyasetinin kalbi Cumhuriyet Halk Partisi adına yarın Altınoluk’ta atacak. Yaklaşık 1 aydır süre gelen siyasi çalışmaların karşılığının alınacağı gün olan delege seçimlerinden çıkacak olan sonucun hem Cumhuriyet Halk Partisi’ne, hem de bölgemize hayırlı olmasını diliyorum.

Sadece hayır dilemekte yeterli değil aslında… Umarım seçilecek olan delegeler sadece “seçilmek” için aday olmayacaklardır. Seçildikleri takdirde partileri ve yaşadıkları yer içinde bir şeyler yapmanın gayreti içerisinde olacaklardır. Gençlerin ve kadınların ön plana çıkarak seçilmeleri benim ve gençleri ve kadınları kullanarak (!) siyaset yapan kişilerin en büyük temennisi durumunda…

Cumhuriyet Halk Partisi’ni ve Altınoluk örgütünü çok yakından tanıyan birisi olarak beklentim ise; delege seçimlerinden sonra kutuplaşmaların dağılması, partinin çıkarlarının daha ön plana çıkartılması ve ilçe başkanlığı seçiminden sonra da yerel seçimlere yekvücut halinde hazırlanması yönünde. Cumhuriyet Halk Partisi’nde görev almanın onuru ve sorumluluğu içerisinde bütün ön seçim delegesi adaylarına ve mahalle delegesi adaylarına başarılar diliyorum. Umarım bu seçim yeni kutuplaşmaları doğurmaz ve parti adına tertemiz bir sayfanın açılmasına vesile olur.

Ve yine temennim; seçimlerin akabinde kazananın sadece partinin ve parti için çalışan emekçilerin kazanması yönünde olacak… Oy avcılığına soyunanlar ise, biraz daha kendilerini geri plana çekeceklerdir diye temenni ediyorum…

NOT: Yazılarımda belirttiğim “ak saçlı” amcalar ve dedeler belirtmelerimden alınanlar olduğunu biliyorum. Bu isimlere “ak saçlı” derken saçlarında ak olanlara gönderme yapmıyorum sadece. Saçların “ak” olmayanların parti için siyasi geçmişleri “kara” olduklarından sözüm aynı zamanda onlara da…!

DİPNOT: 19 Mayıs törenlerinin kısmi iptali ile ilgili koskoca körfez bölgesinde eylem yapacak bir tane gençlik yapılanması yok ise; ben dahil bütün gençlere “yuh” olsun…!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder