3 Nisan 2012 Salı

VAY ANASINA SAYIN SEYİRCİLER...

GÜM-GÜM-GÜM… ÇED-ÇED-ÇED…

Bunlar vallahi deli… Bunlar vallahi normal değil… Bunlar vallahi çılgın… Bunlar vallahi inatçı… Bunlar vallahi çevre manyağı… Bunlar vallahi antiemperyalist… Bunlar vallahi faşizme karşı omuz omuza… Bunlar vallahi Kazdağları’nı da Marda Dağı’nı da vermezler… Ve bunlar, hem vallahi, hem billahi Atatürkçü…

Kendi deyimleriyle; “Vermücükler!”…

Dün Zeytinli’de, Zeytinli Belediyesi ve GÜMÇED’in beraber organize ettiği, 20’den fazla sivil toplum örgütünün katıldığı, sayısı binleri bulan harikulade bir miting düzenlediler. Emeği geçenlere sonsuz teşekkürler… Helal olsun!….

AKP İLÇE BAŞKANI YÜZÜAK

AKP’nin ulusal ve uluslar arası siyasetine bakıyorum, Başbakan Erdoğan’ın “ileri” demokrasi anlayışına bakıyorum, AKP’nin uyguladığı baskılara bakıyorum, sonra birde dönüyor AKP Edremit İlçe Başkanları Harun Yüzüak’a bakıyorum…

Vallahi şeker gibi adam…

O konuşurken benim içim açılıyor…

O konuşurken huzur doluyorum…

Bir siyasetçi de olması gereken özelliklerin olumlu yönde neleri varsa hepsi Yüzüak’ta mevcut…
Birleştirici…

Güler yüzlü…

Sıcakkanlı…

Uysal…

Ağzı var dili yok vesselam…

Böylesine düzgün birisi nasıl oluyor da AKP’de siyaset yapıyor aklım izanım almıyor… Belki bana kızabilir bunları söylüyorum diye… Zerre umurumda değil… Üyesi olduğu partinin ülke çapında uyguladığı faşizan uygulamalara bir bakıyorum, birde dönüp Yüzüak’a bakıyorum…

Umarım siyasi hayatı, üyesi olduğu partinin adı gibi “AK” değil, soyadı gibi “AK” olur…

ADD ALTINOLUK’UN GENÇLİK YAKINIŞI


ADD Altınoluk Şubesi’nin geçtiğimiz günlerde Güre’de düzenlediği yemeğe katıldım. ADD Altınoluk Şube Başkanı Tümay Ongan beyefendiyle (aynı zamanda hocam olur) ADD’de yapılan çalışmaları vs. konuştuk. Lafı döndürdüm dolaştırdım gençliğe getirdim. ADD’nin Altınoluk’ta ki genç sayısı sordum. Aldığım cevap hayal kırıklığı. Altınoluk’ta 1250’yi geçkin üyesi bulunan CHP’nin gençlik yapılanması bile ADD’nin Altınoluk’ta ki sayısından fazla. Burada Tümay Ongan’a veya yöneticilere suç bulmuyorum. Suçlu birisi varsa, büyük bölümü çocuklarının apolitik yetişmesini sağlayan ailelerdir. Onlara da suçun hepsini yıkmıyorum. 80 darbesi benim kuşağımın değil, o ailelerin kuşağının üzerinden silindir gibi geçti. Varsın geçsin… O zaman askeri olarak yaşanan baskı, bugün daha büyük boyutlarda ve daha endişe verici şekilde sivil olarak karşımızda. Çocuklarınızı evlere hapsetmeyin! Onlar evlere, Facebook’a, Twitter’a hapsoluyorlarsa, siz buna izin vermeyin! Tutun kolundan herhangi bir STK’ya götürün. Örgütlenmeyi öğrensin… Baskıya karşı dik durmayı öğrensin… Hayatın “lay lay lom”dan ibaret olmadığını, atalarının yıllar önce bin bir zor şartlar altında kurduğu ülkesinin bugün nasıl satıldığını ve yabancılara peşkeş çekildiğini öğrensin!...

Malumunuz; bu konuları önceleri eğitim sistemimiz bizlere öğretiyordu. Yeni eğitim sisteminde bunları öğrenemeyecekleri gibi, isterlerse Kuran-ı Kerim ve Hz. Peygamber’in hayatını, isterlerse diğer seçmeli dersleri öğrenecekler…

Peki ya Alevi yurttaşlar… Onlar ne olacak?... Onların çocukları ne olacak!... Bunu düşünen var mı?... Yok!... Vay anasına sayın seyirciler!...

Not: Önce Körfez Gazetesi olarak sosyal medyada da etkinliğimizi sürdürüyoruz. Twitter´da “twitter.com/Oncekorfez Facebook´ta “facebook/öncekörfez ve www.oncekorfez.com dan yerel gündemi anbean bizden takip edebilirsiniz.

Dipnot: 4+4+4 uygulamasında okul öncesi öğretim bitirileceğine göre, birisi rica etsem bana anaokulu öğretmenlerinin hallerinin ne olacağını söyleyebilir mi? Keza benimle birlikte, anaokulu öğretmenleri de kendilerinin ne olacağından bihaberler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder