5 Aralık 2012 Çarşamba

BİLİYORUM, SİZDE EN AZ BİZİM KADAR HEYECANLISINIZ…

“Neden Kuzey Ege?” diye sorduğumda verdiği cevap bile beni heyecanlandırmaya yetti aslında. Sevdiğin, hatta âşık olduğun bir işi, işin ehlinden öğrenme isteği farklı bir heyecan yarattı. Yıllarını bu işe vermiş, saçını bu işin mutfağında ağrıtmış bir insandan öğrenilecek çok şey olduğuna inandım. İnternette yaptığım ufak bir araştırma bile Orhan Doruk isminin ne kadar “kaliteli” olduğunu göstermeye yetti bana. Ve dedim ki kendime; oğlum Okay, sen bu adamdan çok şey öğreneceksin!

Kuzey Ege Gazetesi, şimdilik haftalık, yakın zamanda günlük olarak sizlerle buluşacak olan bir gazete. Orhan Doruk ve gazetenin imtiyaz sahibi Ümit Yeğinoğlu bu gazeteyi her hafta rutin olarak okurlarıyla buluşan “ajans gazetesi”nden öteye geçirme adına inanılmaz beyin yoruyor, ciddi fedakârlıklar yapıyor. Gazetenin imtiyaz sahibi Ümit Yeğinoğlu’nun gösterdiği fedakârlığı ise, kolay kolay her baba yiğit gösteremez diye düşünüyorum. Orhan Doruk gibi bir ismi gazetenin başında olması konusuna ikna etmek bile ciddi bir özveri ve fedakârlık gerektiriyor. Kuzey Ege’nin mutfağında yer alan diğer isimler; Cenk Yurdakan, Vedat Kocatürk, Kazım Çetintaş ve Merdiye Çekirdekli büyük bir heyecan ve zevkle işlerini yapıyorlar.

Kuzey Ege Gazetesi’ndeki ilk yazımda, içimin kıpır kıpır olmasını sağlayan bu gazetenin emekçileriyle başlangıç yapmak istedim. Yakın bir zamanda Altınoluk’un gündemini de belirleyecek olan bu gazete, birilerinin çıkarları için değil, halkın menfaatleri doğrultusunda, tertemiz (!) şekilde sizlerin karşısında olacak. Esnafın derdine de ortak olacağız, mahallede ki düğünün mutluluğuna da… Altınoluk’ta yaşayan insanların acı ve tatlı gününde yanlarında olacak, bir gazeteden öte, düşündüğünüzden fazla bir vizyon ve misyona sahip bir gazete okuyacaksınız.

Biliyorum, sizde en az bizim kadar heyecanlısınız…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder