11 Temmuz 2013 Perşembe

BAŞKANLAR OLMASA GAZETECİLER NE YAPAR…

CHP ve AKP Belde Başkanlarının açıklamaları ve birbirlerine yönelik siyasi eleştirilerini gazetemizin manşetinde okumuşsunuzdur. Sayın Örkçü’nün açıklamalarına nihayetinde cevap veren Sayın Gültekin, aynı sert üslupları kullanmaktan geri kalmadı. AKP Belde Başkanı Sayın Örkçü’nün Cumhuriyet Halk Partisi için kullandığı “CeHaPe” söylemi benim görüşüme göre ne kadar etik değilse, kendisine cevap veren CHP Belde Başkanı Sayın Gültekin’in “A Ke Pe” söylemi de aynı şekilde etik değildi. Ayrıca bu açıklamaları halk tarafından da ciddi eleştiri aldı ve hoş görülmedi. Konunun burası gazeteci olarak görüşlerimi bildirdiğim kısmı, netice iki isme de saygı duyuyorum ve onların bu söylemleri gazeteciler için güzel malzeme oluyor. Kendilerine de bizlere bu malzemeyi vermekten geri kalmadıkları için teşekkür ediyorum.

ALTINOLUK’UN EĞLENCE KÜLTÜRÜ MÜ DEĞİŞTİ?

Altınoluk’un 10 yıl önceki eğlence tarzıyla şimdiki eğlence tarzını hiç gözünüzün önüne getirdiniz mi bilmiyorum. Bundan 8-10 sene önce barlar sokağı olarak adlandırılan meskûnda o sokağa adını veren barlar vardı. Gençler eğlenceyi bar ortamında güvenli bir şekilde yaşıyor, daha sonra çorbalarını içip evlerine gidiyorlardı. (İstisnaları saymıyorum)

Şimdilerde ise özellikle gençler için eğlence anlamında Altınoluk sınıfta kalmaya çok yaklaştı. Ne adam akıllı bir disco ne de alternatifleri değerlendirebilecekleri bir pop bar bulunuyor. Altınoluk kendisini türkü barlara adeta teslim etmiş durumda. Bu yıl ise durumu biraz daha iç açıcı hale getirebilecek yeni mekânlar gün yüzüne çıkıyor. Bunların başında ise “Rujj Bar” ve “Nere Beach” geliyor. Dejavu Cafe kışın sürdürdüğü canlı müzik ziyafetini yazın da aynı canlılıkla devam ettirerek müşteri potansiyelini korurken, gündüz beach olarak hizmet veren Şato Cafe geceleri de canlı müzik ile misafirlerini ağırlıyor. Yıllardır oturmuş müşterisi ve nezih ortamlarıyla gençlerin uğrak yerleri olan ve her gece “check’in” yapmadan geçmedikleri Sukhse Bistro ve Beach ile Orsa Cafe&Bar’da yine aynı tıngırtıda. Bunlara ilaveten henüz çok yeni olan ama hizmet anlayışı ve dekoratif tarzıyla farklı bir konsepti Altınoluklulara sunan “Papyon Cafe&Bar” mutlaka ziyaret edilmeli.

Çağ değişiyor. İnsanlar değişiyor. Değişmeyen tek şeyin değişim olduğu gerçeğiyle insanlar ve eğlence kültürü de değişiyor.

Şimdi dönüp arkamıza baktığımızda; nerede o Anatolia Bar, nerede Antique, nerede Mahzen Bar, nerede Bordo Bar, nerede Zeytin, nerede Kırmızı’nın o eski halleri demek alıkoyamıyorum kendimi.

HAKKIM HELALDİR

1 sene içerisinde güzel zamanlar geçirdik. Bazen kırdım, bazen kırıldım ama hep birlikte halka hizmet götürmek için mesai harcadık. Varsa bende hakkı olan helal etsin, benim hakkım helaldir.

(Ahh Seden Hanım ah. Olan sana oldu…)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder