30 Ağustos 2013 Cuma

TBMM BAŞKANI CEMİL ÇİÇEK’TEN HABER İDA’YA ÖZEL AÇIKLAMALAR

- HASAN ÖZPOLAT BENİM DE BAŞKANIMDIR

- EDREMİT’İN TEPKİSİ ALTINOLUK’U İLÇE YAPMAMIŞTIR

- DUMAN GRUBU BENİM ÜZERİMDEN REKLAM YAPMIŞTIR

Uzun yıllardır yaz tatilini Altınoluk’ta geçiren TBMM Başkanı Cemil Çiçek, Haber İDA Gazetesine özel açıklamalar da bulundu. Gazetemiz Genel Yayın Yönetmeni Okay Önder’in birçok sorusunu “siyaset üstü” bir makamı temsil ettiği için cevaplamak istemediğini belirten Çiçek, Altınoluk’un ilçe olamama süreciyle ilgili görüşünü “takip edebildiğim kadarıyla Edremit siyaseti Altınoluk’un ilçe olmasına karşı çıktı” şeklinde bildirdi.

Haber İDA Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Okay Önder’in Altınoluk’taki yazlık konutunda ziyaret ettiği TBMM Başkanı Cemil Çiçek, tatildeyken röportaj vermek istemediğini belirtse de ısrarlı yaklaşımımız karşısında bazı konularla ilgili düşüncelerini aktardı.

Altınoluk’un ilçe olamama sürecini çok yakından takip edemediğini belirten TBMM Başkanı Cemil Çiçek “bildiğiniz gibi Altınoluk, Sayın Başbakan’ın ve bakan arkadaşların imzalarıyla çıkartılan kararname ile ilçe yapılmak istenmiştir. Bu kararın ardından yine takip edebildiğim kadarıyla Edremit’te siyaset yapan kişilerin tepkileri sonrasında bu karardan geri dönüldü. Altınoluk ilçe olması gereken bir yer olabilir. Bayram sürecinde oldukça yoğun bir dönem geçirdi. Bulunduğum makam itibariyle bu tarz soruların muhatabı olmadığım için çok fazla konuşmak istemiyorum. Bugün de genç bir gazeteci olarak sizinle tanışmak ve bir kahve içip sohbet etmek için sizi misafir ediyorum” şeklinde konuştu.

Gazetemiz Genel Yayın Yönetmeni Okay Önder’in anlayışla karşılayıp randevu talebine olumlu yanıt vermesinden ötürü teşekkür ettiği Çiçek, Önder’in ısrarlı soruları karşısında bazı konular da görüşlerini aktardı.

9 Ağustos tarihinde Altınoluk’ta konser veren Duman Grubunun “Çiçek bizi otelde istemedi” şeklinde ki açıklamalarını sorduğumuz TBMM Başkanı Cemil Çiçek, “Ben ne Duman grubunu tanırım ne bilirim. Benim Altınoluk’ta evim var ne diye otelde kalayım. Size mantıklı geliyor mu? Duman Grubu akıllarınca benim üzerimden reklam yapmaya çalışmış ama bu tarz söylemler yanlıştır. Ne benim ne danışmanlarımın ne de korumalarımın da böyle bir talebi olmamıştır. Zaten Altınoluk’a tatile geldiğim de koruma arkadaşlar bana eşlik etmediler. Edremit Emniyet Müdürlüğü’nden arkadaşlar şuan burada bulunuyor. Öyle koruma falan gelmedi yani benimle” dedi.

Siyasetin gün geçtikçe anlamsızlaşmaya başladığını ve bunun kendisini üzdüğünü belirten Çiçek şunları söyledi:

“Türkiye’de siyaset gün geçtikçe kan kaybetmektedir. Her önüne gelenin siyasetçi olduğu bir ülke haline geldik. Kendini siyasetçi sanan herkes uzatılan mikrofona bir şeyler söylemenin telaşına giriyor. Bu doğru değil” dedi.

Hazırlık aşamasında olan Anayasa çalışmalarıyla ilgili son durumu sorduğumuz TBMM Başkanı Cemil Çiçek, kendisinin ciddi bir sorumluluk alarak bu konuya kafa yorduğunu ve dört partinin temsilcilerini bir masa etrafında buluşturduğunu söyledi. Anayasayı yapanın meclisteki siyasetçiler olacağını sözlerine ekleyen Çiçek, “Bundan sonra sorumluluk kendilerindedir. Yaparlarsa kendileri ve memleketin geleceği için yapacaklar” şeklinde konuştu.

2000 senesinden beri Altınoluk’ta yazlığı bulunduğunu, onun öncesinde Gönen’de tatili geçirdiğini belirten Çiçek, Altınoluk’un havasını ve denizi çok sevdiğini, ailesiyle beraber tatil dönemlerinde bunun için Altınoluk’u tercih ettiklerini belirtti.

Altınoluk’ta yapılan çalışmaları nasıl değerlendirdiğini sorduğumuz Çiçek, “İnanın buraya tatile geliyorum ama gezmeye falan hiç vaktim olmuyor. Belediye Başkanı Hasan Bey Altınoluk’a kazanımlar sağlamak için benimle de zamanında görüşmüştür. İstediği zaman telefonla bana ulaşmıştır keza bende aynı şekilde kendisiyle görüşmüşümdür. Başarılı birisi olarak görüyorum. Başarılı olsa da olmasa da memleketimizde demokrasi vardır. İnsanlarımızın oyuyla bu göreve gelen bir kişiye saygı duymak zorundayız. Eleştiri yapılır o ayrı bir konu. Ama Hasan Bey burada tatil yaptığım süre içerisinde benim de başkanımdır. Olaya böyle bakıyorum” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder