11 Eylül 2013 Çarşamba

ALLAH RIZASI İÇİN!

Geçtiğimiz günlerde ufak bir rahatsızlıktan dolayı Altınoluk 9 Nolu Aile Hekimliğine gittim. Önceden aldığım randevunun sıra numarasını beklerken sağlık merkezini de şöyle bir gözden geçirme fırsatım oldu. İnsanların sağlık merkeziyle ilgili söylediklerine kulak kabartırken ortamın fiziki şartlarını da değerlendirmeye çalıştım. Umarım yolunuz düşmez, şayet düşerse şöyle bir göz gezdirin. Gün içerisinde yüzlerce hastaya bakan doktorlara mı acımak gerekiyor yoksa yüzlerce hastanın iki tane doktordan gelecek sırayı beklemesine mi bilemedim.

Altınoluk’taki sağlık merkezini nereden ele alsanız emin olun elinizde kalacak bir şeyler bulabilirsiniz. Hem sağlık merkezinde çalışan personel için hem de orada muayene olacak hastalar için durum sabırları taşıran noktalara gelebiliyor.

Durumu kısmen sizlere aktarmaya çalıştım. Parası olup özel hastanelere gitmek elbette dertsiz tasasız olabilir (ki oralarda da birçok problem var) ama durumun birde “bu” tarafı var. Durumun “bu” tarafını devlet mi yoksa belediye mi ya da özel bir yapı mı düzeltecek bilemiyorum ama Allah’ını seven bir insan evladı Altınoluk’taki Aile Hekimliklerine bir el atsın.

En azından; Allah rızası için!

YURT YILDIRIM “OLMUŞ”…

CHP Altınoluk Örgütü tarafından her ayın ilk perşembe günü gerçekleştirilen parti toplantıları eylül ayının gelmesiyle tekrar başladı. Yeni üyelere rozet takımının ardından toplantıya katılan CHP Edremit İlçe Başkanı Yurt Yıldırım yerel seçimlere yönelik olarak partililerini bilgilendirdi.

Sayın Yurt Yıldırım’a büyükşehir kanun tasarısı sırasında Altınoluk’tan ciddi bir tepki vardı. Altınolukluların bir bölümü Altınoluk’un ilçe olamamasında Yıldırım’ında parmağı olduğunu düşünüyordu. Şuan ne düşünüyorlar bilmiyorum ama yaklaşık 1 yıldır Edremit gibi siyasetin zor yapıldığı bir yerde ilçe başkanlığı yapan Sayın Yurt Yıldırım’la ilgili düşüncelerimi aktaracağım…

• Sayın Yıldırım parti içi dengeleri başkanlık ettiği süre içerisinde iyi idare ediyor.

• Karizmatik duruşunun siyaset de önemli bir yeri olduğunun farkında.

• Liderlik gömleği üzerine iyi oturmuşa benziyor.

• Yerel seçimlere yönelik enerjik duruşu, inançlı yapısı ve bilimsel söylemleri partililer tarafından dikkatli izlenip memnuniyetle karşılanıyor.

• Siyaseti (olabildiğince) yarıştığı partilerin politikaları üzerinden değil kendi politikaları üzerinden sürdürmeye çalışıyor.

• Demokrat yapısının devrimci yapısından önde olmasından gocunmuyor gibi gözüküyor.

• “Başkan benim, mühür bende” ağırlığını siyasi söylemleri içerisine sıkıştırırken net bir tavır sergiliyor.

SUYA MI YAZALIM?

Gazetecilik mesleğini “gazeteci” gibi yapma gayemi bundan önce defalarca bu köşede dile getirmiştim. Şimdi sizlere gazetecilik edebiyatı yapmayacağım ama son günlerde gelen birkaç tepkiye yanıt vermek istiyorum.

Sosyal medya günümüzde öyle bir hal aldı ki hayatımızın büyük bölümünü bahse konu sanal dünyada geçiriyoruz. Gazetecilik mesleğiyle hayatını daim ettiren birisi olarak gerek Facebook gerekse Twitter üzerinden yeri geldiğinde “öven” yeri geldiğinde “söven” söylemlerde bulunuyorum. Bundan rahatsızlık duyduğunu dile getiren ve bu eleştirilerini bana ileten bazı saygıdeğer kişiler var.

Onlara yönelik olarak genel cevabım şu şekildedir:

Gazeteci sıfatına haiz bir şahsı muhterem, eleştirilerini günümüz nimetlerinden faydalanıp sosyal medyada veya gazetede dile getirmeyecekse nerede getirecek?

Yani onlar istemiyor diye eleştirilerimizi suya mı yazalım?

KURULUŞ TÖRENİNE KATILMAYAN ADAY ADAYLARI

CHP’yi eleştirince kızıyorlar, nasıl eleştirmeyeyim kardeşim…

2014 yılında yapılacak yerel seçimler için Edremit’e başkan ve meclis üyesi adayı olanların üçte biri Altınoluk’tan…

Gel gör ki, o adayların üçte biri Altınoluk’ta kutlanan 90.yıl törenlerine katılmıyor.

Ondan sonra “biz şöyle CHP’liyiz biz böyle CHP’liyiz”…

Hadi oradan, hadi oradan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder