9 Kasım 2010 Salı

KILIÇDAROĞLU - TWİTTER

Bu sefer mutluyum arkadaş!... Son yazdığım yazıdan sonra ilk defa
kimseden eleştiri almadım. Eleştiririn ötesinde destekleyen sözler
söylediler, sağ olsunlar. Artık sürekli çalışan CHP örgütleri
göreceğiz. En azından çalışmayan CHP örgütleri olmayacak. CHP Genel
Başkanı Kılıçdaroğlu kendisine destek veren 70'e yakın eski
milletvekilinin ziyaretinde de söyledi; "Pazar günleri bizim için
artık tatil değil"... Gereken mesaj gerekli örgütlere gitmiştir
sanırım, dere-tepe, dağ-taş demeden çalışacağız artık. Motorları
yağlayın arkadaşlar! ...

Kılıçdaroğlu'u kendisini ve ekibini iktidara öyle bir kitledi ki, her
alanda ve her konuşmasında bunun hissetiren söylemler duyuyoruz. Sanal
ortamı da çok iyi ve amacına uygun kullanan Kılıçdaroğlu'nun
Twitter'da yazdığı son bir kaç mesajı okuyalım şimdi...

- Dostlar Salı günü saat 12.00'de tüm yönetim olarak Anıtkabir'de
olacağız. Kaç kişi olabiliriz orada sizce?
- Partimizin gönüllü veri tabanına bugün benimle toz yutmaya hazır
olan herkesin kaydını yaptırmasını bekliyorum.
- Ben bugün, benimle tüm enerjisini tüketmeye hazır olanlarımızı arıyorum.
- CHP'li olabilirsiniz, ama farklı nedenlerle bugün bütün enerjinizi
iktidar olma davamıza vermeye hazır olmayabilirsiniz.
- Gönüllülere sesleniyorum. Lütfen chp.org.tr ye kaydınızı yaptırın.
Beni zaten biliyorlar, ben CHP'liyim, zaten ben üyeyim demeyin.
- Karaoğlan; Bize bıraktığınız miras sorumluluğumuzu arttırıyor.
- Toplumun en umutsuz olduğu zamanlarda attığı kararlı ve cesur
adımlarla gerçek bir lider olduğunu defelarca kanıtladı.
- Son nefesine kadar doğruyu yaptı. Koltuk için değil ülkesi için
çalıştı. Herkese örnek oldu.

Bunlar Kılıçdaroğlu'nun resmi Twitter profilinde yayımladığı bazı
mesajlar... Hepsinin önemi ve anlamı çok büyük. Kılıçdaroğlu'nun her
ortamı (özellikle de sanal alemi) çok iyi kullandığının kanıtıdır bu
mesajlar. İktidara giden bir partinin genel başkanı bu şekilde
hedefine gidebilir mi diyebilirsiniz. Haklısınız, sadece bu şekilde
iktidar olunmaz. Ama bu şunu bize gösteriyor ki; Kılıçdaroğlu ve ekibi
hedefe kilitlenmiş durumda ve önüne çıkan bütün engelleri bir bir
aşacak...

CHP iktidarda olması için ise benim nacizane görüşüm şudur: Koltuğunu
ve kendi çıkarlarını düşünmeyen en ufağından en büyüğüne bütün CHP
örgütlerinin gece-gündüz demeden iktidar hedefine kilitlenmesi
gerekmektedir. Örgütlerin yönetim kadrolarında bulunan insanların,
siyaset yaptıklarını unutmamaları ve bu doğrultuda çalışmaları
gerekmektedir. CHP örgütlerinin sosyal aktivite üreten örgütler
olmadan kurtulup, halk için, millet için çalışan örgütler olması
gerekmektedir. Ellerinde bulunan o siyasi gücü adam gibi, hedefine
uygun kullanmaları gerekmektedir.

Bu saydıklarımı elbette çoğaltabiliriz... Düşüncelerim de bunlarla
sınırlı değil zaten.

Not: Pazartesi günkü yazımı gazeteme gönderemedim, Pazar günü bütün
gün aksilikler üst üste geldi. Bundan dolayı gazetemden ve sizlerden
özür diliyorum.

Dipnot: 27 Kasım 2010 Cumartesi günü Altınoluk'ta sahneye koyulacak
olan "Hoş Gelişler Ola" isimli tiyatro oyunuyla ilgili gönderdiğiniz
maillere elimden geldiğinde cevap vermeye çalışıyorum.
www.tiyatrobirileri.com internet sayfasından da oyunla ilgili bilgi
alabilirsiniz. Artık açık olan Youtube'a da "Hoş Gelişler Ola"
yazarsanız oyun için kısaca bilgi e

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder