25 Haziran 2013 Salı

ÖRKÇÜ’DEN MESAJ ALDIM…

Siyaseti çok iyi bilmek gerekmiyor bazen… Veya siyaseti ne için yaptığını bilmekte gerekmiyor… Ve bazı siyasiler için medya da yer almak onlara yetiyor da artıyor bile.

Bahsini ettiğim konuları Altınoluk’ta çok iyi yapan, hatta en iyi yapan siyasi isim hiç kuşkusuz AKP Belde Başkanı Sayın Metin Örkçü. Basına gönderdiği mesajlarda Türkçe imla kurallarına uymanın kıyısından bile geçmiyor olsa da, amacına ulaşıyor. Her gönderdiği basın bildirisi ile basında mutlak suretle yer alıyor.

Sayın Örkçü saygı duyduğum bir insan. Altınoluk gibi CHP’nin kale olarak görüldüğü bir yerde yıllardır işi iyi götürdüğünü söyleyebiliriz. Fakat Sayın Örkçü’ye bazı tavsiyelerim olacak. Bu tavsiyeleri de kendisine saygı duyduğum için yapıyorum.

- Basına gönderdiğiniz bildirilerde birilerinin “gazlaması” olduğu aşikâr. Bunu yapmamanızı haddim olmayarak tavsiye ediyorum.

- Yapmış olduğunuz eleştirilerin temeli doğru olabilir. Fakat söylemlerinizi yanlış kullanıyorsunuz. Amacınız CHP’ye vurmak ama siz söylemleriniz ile CHP’yi daha da güçlendiriyorsunuz.

- Twitter ile ilgili beni eleştiriyorsunuz. Saygı duyuyorum. Gazeteci olarak ben sizi nasıl eleştiriyor isem, siyasi bir insan olarak sizde beni eleştirebilirsiniz. Lakin; beni Twitter’daki hangi hesap üzerinden izliyorsunuz? Daha açık olmak gerekirse, AKP gibi bir partinin belde başkanı, Twitter’da sahte bir hesap mı kullanıyor? (Gerçi bu aralar “yumurta” profilli birçok AKP’li türedi) Veya kullandığınız hesabı neden deşifre etmiyorsunuz? Korktuğunuz veya çektiğiniz konu nedir?

- Son gönderdiğiniz basın açıklamasında Cumhuriyet Halk Partisi için “CeHaPe” yakıştırmasını yapmışsınız. “AK Parti” olarak tanımladığınız Adalet ve Kalkınma Partisi’ne “AKP” demelerinden duyduğunuz rahatsızlığın bir tezahürü olarak görüyorum bunu. Ama bir belde başkanının en ciddi rakibi olan partiye böylesine alaycı bir söylem hiç yakışmıyor. Açıkçası bende size yakıştıramadım.

- Basına yolladığınız açıklamanın ana konusu Burhaniye eski ilçe başkanının karısıyla ilgili. Karısı saçma sapan, kurgu olduğu her halinden belli olan bir zırvalama yapıyor. Sizde buradan rakibinize “giydirmeye” çalışıyorsunuz. Ama olmamış Metin Bey, yapamamışsınız! İşin komik tarafı, yılların ilçesi Burhaniye’yi belde yapmışsınız.

- CHP’li olduğum konusuna gelince… Evet, bahse konu partiye üyeyim. Gazeteci olmamın herhangi bir partiye üye olmama engel teşkil etmediğini en iyi sizin bilmesi gerekiyor. Çünkü mensubu olduğunuz parti medyayı öyle bir hale getirdi ki, memlekette ki köşe yazarları AKP’li üyelerin bile egosunu geçtiler, adeta AKP çalışanı gibi yazıyorlar, haber yapıyorlar! İş haber yapma konusuna gelince de; CHP’li olmam haberime zerre etki etmiyor. Bunu da en iyi bilenlerden birisi sizsiniz. Mesleğe başladığımdan beri yazdığım köşe yazıları içerisinde en çok CHP’yi eleştirdiğimi de bilmenizi istiyorum.

GÜLTEKİN VE ÖRKÇÜ’NÜN İN VE OUTLARI…

Siyasi gündem yaratmada AKP’li Örkçü in, CHP’li Gültekin out…

Halkın nabzını tutmada CHP’li Gültekin in, AKP’li Örkçü out…

Medyada yer alma konusunda ki çabalarıyla AKP’li Örkçü in, CHP’li Gültekin out…

Partisinin gücünü sahaya yansıtmada CHP’li Gültekin in, AKP’li Örkçü out…

Halka hitabet konusunda CHP’li Gültekin ve AKP’li Örkçü out…

Parti içi muhalefeti kontrol etmede AKP’li Örkçü ve CHP’li Gültekin in…

Üst kademeden gelen siyasi “direktif”lere karşı durmada CHP’li Gültekin in, AKP’li Örkçü out…

Siyaset üretmede CHP’li Gültekin in, AKP’li Örkçü out…

Siyasi olarak rakibi ekarte etmede AKP’li Örkçü in, CHP’li Gültekin out…

Buraya MHP’li Sayın Abdurrahman Elma’yı da yazmak isterdim ama kendisini siyaset sahnesinde göremediğimiz için yazamıyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder